Värmlands största Epa träff

Igår kväll tog jag en fototur till grannkommunen i norr, när jag började närma mig kommungränsen så ekade det rock ‘n’ roll genom gran(n)skogen. Konsert i folkets park trodde jag, när jag var klar med fotograferingen så åkte jag till den lokala OK macken för att fylla på vattenflaskan, på dörren till vattenkranen hängde det en affisch där det stod att Värmlands största Epa träff pågick 200 meter bort.

Wermlandstomten Inge i Halla var konferencier och Rockabillybandet Radicanes spelade live [dom bilderna blev skrot]
Swedish certified Santa

Denna 307’a kom på plats 11 i Snyggaste Epan klassen.
Traktor meet

Klockan 22:00 var det filmtajm, Sista natten med gänget. Kidsen klättrade upp på taken och jag lutade mig över min Brooks…
American Graffiti on the screen
Bländare: tre punkt fem – Slutartid: två minuter och nio sekunder

Den gula Duetten vann Risigaste Epan klassen.
Drive-in-movie
Ängvi, Forshaga

En tanke på “Värmlands största Epa träff

  1. Pingback: Öhm… Who the Fcuk is Lumberjacks and why the Fcuk are they linking to me? « Karlstad Igår

Lämna en kommentar