Ledsen

IMG_9323

IMG_9355

9 thoughts on “Ledsen

  1. Haha! Men du kan ju inte ge ktitik Babs! Du sågar ju bara, sågar under fotknölarna juh :)
    Näe men istället kan JAG berätta varför den nedersta vattenbilden blev publicerad överhuvud taget, om du vill veta? [du är med i handlingen]

  2. Hej Christian.:)
    Den enda förändringen i en redan ganska bra vattenspeglingen, är att bilden – kan bli bättre – om den blir mer fyrkantig. Beskärningen sker från vänster för att fokusera på halvcirkeln.
    Jag tycker om de där små *vattentofsarna* längst upp till höger. Bra kritik, inte sant? Du antog att jag skulle såga den..right?

    javisst vill jag veta varför du plötsligt fotograferar en vatten spegling i Karlsta ån?
    Förresten, Christian, vet du var Skåne ligger? Kommer du och hälsar på…kan vi ta en fika och ta en fotovandring?
    /barbro

  3. Spegling? Vart ser du speglingen Babs?
    Jag kan ärligt talat inte hålla med dig om att en beskärning skulle kunna lyfta bilden. Inte ens självaste bildvirtuosen Terje Hellesø skulle kunna ge den nedersta vattenbilden ett lyft trorja. En trist grå nonsenbild, kanske om tofsarna blivit större… eller nej, -dretbilder är dretbilder och förblir dret oavsett förpackning!

    Jag antog absolut INTE att du skulle såga den, dels verkar du ju tycka om såna bilder (?) och efter hur jag beskrivit din ”kritik” och dina påståenden om att bilden inte är ”färdig” så tror jag ärligt talat inte att du skulle våga ge mig en sån där sågande Kalle Anka recension igen. Right B :)

  4. ….”kan JAG berätta varför den nedersta vattenbilden blev publicerad överhuvud taget,”…..
    Så, varför blev den publicerad?
    /b

    p.s. så fort något (en bro, bil, husfasad, cykel, träd) speglas i ett vatten, blir det en spegling.

  5. Självklart vet jag vart Skåne ligger Babs.
    Det finns många bra kartor över Pågatågens land på internet.
    sk--ne1

    Tyvärr har jag inte hittat nån tillräckligt bra skottsäkerväst än, men när det sker så kommer jag direkt :)

  6. Men jag skrev ju nej tack till en recension, [Näe men istället kan JAG berätta varför den nedersta vattenbilden blev publicerad] något som du tydligen inte tog nån vidare notis av. Du måste väl vara så pass gammal nu att du vet att det inte går att både peta i sig grädden, mandelmassan och slicka bort florsockret och sedan ställa tillbaka temlan i butikshyllan Barbro! Eller?

    Men det var ju ingen bro, bil, husfasad, cykel, träd som speglades i den nedersta vattenbilden. Ingenting! Det var ju det som var så uselt, sätt på dig glasögonen! Här har du en riktig pinfärsk spegling:
    P1090988

Kommentera

