En anonym Newcastle Brown Ale recension

P1030674

Var på väg hem en sen afton stötte jag ihop med en nästan helfull Herr Ale. Vad gör du där liksom, mitt i en parkering tänkte jag. Eftersom det inte fanns några häckar eller annat som kunde skymma en urinerande wermlänning så dog teorin att Ale-ägaren hade parkerat Herr Ale där, sedan tömt urinblåsan. Och eftersom hens venner inte väntat så fick hen springa ikapp dom och i det stressande ögonblicken när hen upptäckte att hen var alena glömt bort Herr Ale. Ingen alkohol relaterad smitnings olycka asså!
P1030680

Men vad hade hänt då’rå? Tja eftersom det var mitt i natta så lirade inte min AF, jag fick köra MF via en väldigt mörk LCD skärm [flyttade kameran ist för att vrida på fokusringen ] och det tog ett jävla tag! Under den tiden poppade det upp många underliga och andra helt omöjliga teorier, men den troligaste är väl att hen som kapsylade av Herr Ale tog och drog två klunkar av antagligen sedan gick ned på knä och vrålade: Aldrig en Newcastle Brown Ale igen! Den smaaakar juh FUCKING ASFALT!
P1030679

Jag är hemligt förälskad i Anna Kendrick, det kommer du antagligen också bli om du vågar klicka på PLAY!

Kommentera

