I Norrland är horn status

P1410748...

The Fenan: Ursäkta där Herr chauffören, men jag fick en så överväldigande lust att avbilda dina horn med min fotoapparat.
Chauffisen: Du menar hornet från renen som sprang rakt in i min kofångare när jag låg och pressade i 80km/h?
Chauffisen: Som jag fick avliva med min morakniv! Och senare styckade i ett litet dike längs E4’an.
The Fenan: Haha! Ja just precis dom hornen menade jag!
The Fenan: Säg hur gör herr chauffören när han besiktar sin lastvagn.
För inte besiktar herr lastbilschaufför vagnen med hornen på-monterade?

Chauffisen: I Norrland är horn status, där behöver vi inte hålla på och krångla med oväsentligheter.
P1410747..

P1410749..

One thought on “I Norrland är horn status

  1. Molle:Näe hemma på min gata skulle aldrig detta tillåtas(läs 08’as bilbesiktning)
    Chauffisen:Så klart här kör vi året runt me horna uppe
    Molle: Okeyrå e me nurå å Gott nytt år till dej(å Fenan)

Kommentera

