Tänkte ba testa ett par highway mobilbilder i 1222px

IMG_0424

Det lirar va?
IMG_0426

17 thoughts on “Tänkte ba testa ett par highway mobilbilder i 1222px

  1. Jajamensan Barbro
    Jag kör dock jävligt sopigt!
    Kan ba inte sluta fotografera :)

    Du då??

  2. Jo, har körkort. Gjorde min uppkörning i Mariestad vid 24 års ålder.:)
    Den verkliga uppkörningen blev i Stockholm, från Tensta till Nacka musikhus i rusningstrafik.
    Numer gillar jag att köra fort, bryta mot varje hastighetsbegränsning, men antar att snuten tar mig en dag.:) Nä så illa är det dock inte.

  3. Tjena Babs
    Tensta till Nacka musikhus i rusningstrafik hade jag aldrig grejat som ny billist!
    Vad körde du för bil då?

  4. Ja precis.
    ..men den hamna på skroten till slut.
    Mina bilar:
    Ford (gevalia burk) köpte från en bonde som endast körde till kyrkan på söndagarna.
    Saab V4
    Automatisk Ford lastbil (vid en flytt)
    Simca (sockerbiten) köptes av en skrotpelle i Virserum, Småland
    Ytterligare en Ford
    Sen uppehåll i bilköp
    Nu kör jag en Volvo V70 combi

  5. Tja B
    Eftersom motorn i Saaben var tillverkad av Ford och Volvon du åker i nu tillverkades medans Ford ägde Volvo.
    Så kan vi väl säga att du har varit en bra och lojal sponsor av Ford Motor Company i första delen av ditt liv :)

  6. Tja Babs
    Näe det är inte något viktigt, men eftersom DU frågade så…
    Jag har inte tagit en bild sedan 2013 12 08 då jag insjuknade.
    Det kommer en ny jul snart. Knappt lite mer än 300 dar kvar :)

Kommentera

