Boys will be Boys

IMG_0183

Jag har har inte tagit en ruta på hela hälja. Feber & halsont! När jag har varit vaken så har jag rensat en gammal extern 1tb från 2007-2009. Kanske feberångorna som pratar men vissa bilder kände jag lite alla pojkar växer inte upp och blir stora starka män. Du växer upp, -men du kör fortfarande runt på moppen som du hade när du var pojke.
IMG_8163

Spelade Playstation dygnet runt som pojke. När du tillslut växt upp köper du bilen som du tävlade med i Playstation.
IMG_8177

Du vägrar ha skor på dej i tv.
IMG_9947

Cyklar helst genom vattenpölarna. [ej gammal bild]
IMG_2968

Det här kanske inte går att jämföra med ovanstående. Men det kändes som att någon inte hade riktigt växt upp när jag så bilden. Varma feberhälsningar Fenan.
IMG_6352

8 thoughts on “Boys will be Boys

  1. Tjena Stisse
    Igår och idag har det börjat kännas som att det har vänt åt rätt håll. Äntligen!!

  2. ….”Varma feberhälsningar Fenan.”…
    Är du på bättringsväg, Kråkan! Du har precis emottagit ett nytt nickname. gillar du wienerbröd?

  3. Tjena Babs
    Jag mår inte så mycket bättre, men det känns mer stabilt iaf.
    Jag gillar Wienerbröd. Fast jag köper det extremt sällan. En gång i år trorja. Skulle nog aldrig köpa hem wienerbröd, smular rätt bra da. Är det sant att skåningarna kör in en längd wienerbröd i kalkonen innan den rullas in i spisen för att hedra nån kunglig dansk gud??
    [så inte Kristian Tyrann ska återuppstå och ska komma och ta dom igen ]

  4. *skratt* vet ej
    dock vet jag att Skåne är känd för sin spettekaka eller ”spiddekauga” eller ”spiddekag.
    Krya på dig!!

  5. Tjena Barb
    Käkar du spettekage? Gott?

    Här kan se det Wienerbröd jag tryckte i mig under 2013.
    Kanske är en wienerbrödsbulle när jag tänker efter riktigt ordentligt, dyr & god var den iaf :)

    1385026915491

  6. Spettekaka smakar som ett icke-matriel. Papper kanske,:)
    Nä, det där är ett fluffligt wienerbröd.

    God Jul Kråkan. (Christian)

  7. God Jul Nygren
    Nice, då vet jag att skånekaka inte är nåt att springa efter. Det var en fin julegave :)

Kommentera

