Har du sett hur det ser ut när fôgglera hoppar ner in i hålet

IMG_7419

En solig dag i somras så var jag på rätt ställe vid rätt tillfälle, hade t.o.m. solen på rätt ställe :) Bakgrunden var väl den enda som var B, men bänken jag satt på var så bekväm att jag lätthet skulle klara hundra år i den sitt-ställningen om det skulle ha behövts. Även avståndet till hundlatrintunnan var ba sååå rätt. Bara att vänta in skuttet.
IMG_7421

Eftersom jag vet att att de flesta som klickar in här inte intresserar sig för vad och hur fôggler gör’t så därför kände jag att det här kommer att bli ett stort skutt för KSD IGÅR läsarna. Men plötsligt började nerverna spöka för mig… Självklar nu när avståndet och ljuset är perfekt så ska fôggelhelvetet bli fegis nu också! Så jävla typiskt!!
IMG_7417

Men sekunden efter att fegisen flaxat hem till pappa så landade det en ny. Och den nye såg ut som att den hade mord i blicken. Yeah!
IMG_7422

Efter att han hade böjt sig ner för att kalibrera in hopp-avståndsmätaren, CHECK. Så anropade jag Huston illa kvickt, Huston we have a possible jumper!
IMG_7424

Men så hände nåt me fôggel Nr:2 också, det var precis som att ondskan rann ur hans ögon?
IMG_7427

Sen blev den helt apatisk och började lalla runt likt en morfinpåtänd Thorsten Flinck, den stod bl.a och glodde rakt i Sola i Kallsta i över 10 min. Guu va trött jag blev asså!
IMG_7429

Kommentera

