Tänk hur några ”döda” bilder och några ord faktisk kan bli ett halvdrygt inlägg tillsammans

IMG_3124 3
Satt och rensade bilder härom aftonen när jag kom till denna bild. Släng tänkte jag först, men när jag såg den svarta masken som hesten hade på ansiktet, som jag aldrig förut sett på en hest så tänkte jag. Shit va coolt det skulle se ut om någon målade dit ett ansikte på den masken, typ ett mexikansk halloween ansikte med dom där läskiga tännera. Coolt! Fast bilden i sig blev ju inte mer levande för det, så den hamnade ändå i släng. men…

På andra varvet så hamnade fokuset på körsvännen. Och vilken cool körsvenn sen då! Inte ens efter några timmars väntan på ett SJ tåg i en iskall väntsal under en julhelg skulle få mig att se så sjukt lugn & ro ut. Och hon gjorde det fastmonterad i en trettiosju grader varm gräsätande hästkraft (:
IMG_3128 3

To cool for your school!
IMG_3130 3

Kommentera

