They drew first blood, not me! //Rambo

IMG_0338

För ett par veckor sedan hade Nisse Ferlin klätt upp sig så piffigt att det såg ut som han skulle ställa upp i en sån där RUS-tävling typ Tjejruset, Vårruset, Musruset…
IMG_0328

Fröding var också ombytt ock klar för RUS. Är det inte knäppt att det idag [på 2000 talet ] arrangeras tävlingar där jag & min son nekas tillträde enbart för vårat kön!
IMG_0345

Till och med förarhytten på stegbil 1130 hade målats om för ett rejält rus.
IMG_6122

Alla kvinnliga statyer hade lyckligtvis klarat sig undan från att bli påklädda eller på annat vis skändade under denna auktion ♥
IMG_2896

När jag äntligen trodde att jag hade listat ut vad det var som pågick med dom stackars statyerna så fann jag en ros på Nisses bord igår… back to square one da!
IMG_8702

Hommunistisk kungdom ¿?
IMG_0340

Kommentera

