Something else at the track

IMG_3034

Såg en magnecylvit hund på travbanan som gick från sittande & söt till stående på alla fyra och mycket hotfull på under en tiondel.
IMG_3035

Naturligtvis var det Lassies lillebror som drev snövit till skall!
IMG_3037

Lassies bägge bröder menade jag så klart!
IMG_3040

SVT Kallstanytt var också där.
IMG_3077

Dom gjorde ett reportage om den Wermländska travdöden som uppkom efter att ATG Stockholm meddelade att dom ska dra ned på travdagarna här i Wermland inför 2014.
IMG_3042

På bakrakan låg en sån där svart hund som oftast brukar vara i en mer brun/rödaktig kulör, och som jag aldrig tycks kunna komma ihåg rasen på.
IMG_3569

Efter att den liggande hunden hörde min spegel rassla till så vände han nosen mot mig strängt. Nej Nej!! Inte en till hund med rabiesliknade symtom igen tänkte jag!.
IMG_3570

Fast allt han gjorde var bara en schnygg ryggsträckning åt Husse :)
IMG_3579

One thought on “Something else at the track

Kommentera

