trying to go backwards twenty eight steps

IMG_3876

R Design? Volvos bilar med ett helt vansinnigt överflöd av hästkrafter har ju alltid hetat GT, GL och en gång T-Gul. Dom där djäkla elaka kineserna alltså!
IMG_3869

Efter ytterligare några steg bakåt så kom jag och tänka på att här, på denna plats så kanske det står en actionpark när Audiägaren sätter på sommardäcken nästa gång.
IMG_3864

På det tjugosjunde och ¾ steget backade jag in i ett träd. Ett mjukt träd alldeles bredvid gångvägen som inte plogas eller sandas under vinterväglag och Klarälven.
IMG_3857

7 thoughts on “trying to go backwards twenty eight steps

  1. Coolt Karlstad! Jag brukar gå baklänges inomhus. Borsta tänder med vänster. Skriva med vänster.
    Infektionen i armbågen gjorde att jag blev mer eller mindre tvingad att använda vänster mer än höger arm. Men baklänges utomhus det vågar jag inte.

  2. Tja BN
    På den tiden som det bara var två knappar och ett skrollhjul på musen så skiftade jag till vänstern ofta.
    Lärde mig faktiskt till och med att spela med vänstern.

  3. En gamer (sv. spelare) är en person som spelar datorspel. Ofta syftas på en mer seriös sådan person, som tar spel på allvar, någon som tävlar i e-sport, eller någon som tillhör en subkultur uppbyggd kring datorspel. //Wiki

Kommentera

