Mountaineer lunch

Mountain Lunch

4 thoughts on “Mountaineer lunch

  1. Tja Linda
    Det är lite läskigt att klättra ned på södra sidan tycker jag.
    Men utsikten gör att det är värt att va lite våghalsig :-)

  2. Jag är inte den våghalsiga typen. Men vet du vad det är att vara 1 mil från närmsta folk, mitt i natten, XXXX m.ö.h. bara för att se en dretsnygg solnedgång? Jo jättevärt :)

  3. Hellou Linda
    INTE DEN VÅGHALSIGA TYPEN!!
    Du kör ju moppe för bövelen, du arbetar med människor som hotar dig, du säger emot läkarnas rekommendation trots att du blir registrerad, du färdas på E18 tillsammans med galningar från gökenshöjder. Du är allt den våghalsigaste Herrhagsbo som jag inte kan efternamnet på.

    Hur kul är det när solen gått ned och kylan och mörkret breder ut sig. Sätter du på dig pannlampan och sakta stakar dig nedförs eller ringer du pappa och vrålar: Kom å hämt mig, det är så mörkt & kallt att ja griner!!

Kommentera

