Dom nya grannarna har ingen katt

SNC12349

Näår dom nya grannarna flyttade in såg jag att dom hade en rätt gulli katt.
SNC12348

Katten såg lite orolig ut när den blickade ut över sina nya jaktmarker.
SNC12351

Man kan väl säga att jag och katt inte direkt ”klickade” vid första slutarklicket.
SNC12350

Jag har faktiskt aldrig varit med om en så sur katt förut. Tysk schäferhund, ja men aldrig förut en så här välgödd kisse!
SNC12353

Men långsint var inte katten. När den hade gått några fyra fem meter ned på gatan så vände den och gick glatt tillbaka mot mig/mitt håll i alla fall.
SNC12355

Det var nåt som måste ha luktat fantastisk gött i blomsterrabatten.
SNC12356

Mmmm lukta gött!
SNC12357

Lite senare när ”dom nya” kom ut så berättade jag att deras kisse hade uppträtt som en bortskämd Lundsbergsare innan den ba drog iväg!
KATT!! VI HAR INGEN KATT svarade dom.
SNC12359

Kommentera

