Glädje är ca 100% bättre på att ta fram naturlig skönhet än vad kemikalier & skalpeller är

IMG_7594

Hade tänkt att köra ett ”fiskare i dagens Klärälv” idag, men det värkar som folk har tröttnat på Klarälvsbilder by Fenan.
IMG_7354-2

Så på grund av flertalet anonyma hatmail som trillat in under veckan så vågar jag inte längre köra Clara Elf inlägg.
IMG_7351

En av Klarälvshatarna erbjöd sig att låna ut en 30 centimeter lång lina ned en snara i änden som inte var fastknuten i familjens äppelträd.
IMG_5327

Så istället tänkte jag hinka upp några bilder på en olympusfotografinna som gör en diskret 360º
IMG_7598

Probably the happiest Olympusfotogafinna in Wermland -tänkte jag först.
IMG_7597

Fast här förstod jag att hon var nog mer the happiest Olympus shooter in the whole wide world!
IMG_7595

OBS! Blir det några mer anonyma hotelser så går jag faan till Potätmyndigheten och anmäler era IP nummer. You have been warned!!
IMG_8970

Kommentera

