The Canon 5D2 W/ EF 24-70/2.8 mounted heist

Signs of a 5D w/ 24-70/2.8 heist

När jag gick förbi fotoaffärn en duggig novembermöra under tvåtusenelvatalet så var skyltfönstret delvis krossat, gallret sönderklippt och den fem-de-två som hade stått och blänkt i vänstra hörnet av skyltfönstret var helt borta. Då fick jag en sån där: ”ända sedan Mona Sahlin började mygla med andras penningar och senare blev partiordförande så ska varenda jävla liten bandit i detta underbara land hävda sig och överträffa henne, faan det går bara utför för Sverige” känsla som kom över mig. Hårt! Fast det kan ju ha varit handlaren som hade flyttat kameran? Fast jag tror ändå att allt är Monas fel!
Signs of a 5D W/ 24-70/2.8 heist

2 thoughts on “The Canon 5D2 W/ EF 24-70/2.8 mounted heist

  1. Fast Mona ligger i lä om man jämför med moderatpolitiker från norra Värmland!
    Hur går det med febern? Du saknas på torget!

  2. Tjenis Krick
    Aha du menar landstingspolitikern från Torsby, hon som satt med i Polisstyrelsen. Hon har garanterat läst Monas bok: ”Så här håvar du in skattepengar” många gånger :)
    Febern är borta, förkylningen & huvudvärken gav sig i måndags. Så nu känner jag mig ”trot eller ej” helt kärnfrisk. Kommer förbi den stensatta rektangeln imorgon.

Kommentera

