Tja jag har torskat dit på feber. Då min slutare också har tagit det aslugnt så blir det en 2011-2012-2013 mix idag

P1010623

Hoppas katten hittade hem. Fast tänk vad pensionärerna skulle fundera när det kommer en femåring som ropar räÄÄVEN! Vart är du räven!! Har ni set räven?
P1080438

En av Karlstads bättre cykelkorsningar. Inte så bra utförd men bilisterna stannar nästan jämt. Antar att bilisterna tycker att korsningen känns otydlig eller osäker??
P1090257

I mån av plats.
P1280747

Djävla dretstolpe asså!!
IMG_9576

Två svenskar zu ein tysker.
IMG_9436

Ett ballonggäng från trevliga Nossebro var på besök i Wermland förra veckan. Tyvärr låg dom och slaggade när jag såg deras buss.
IMG_2808

Tack för visat intresse.
IMG_2170

One thought on “Tja jag har torskat dit på feber. Då min slutare också har tagit det aslugnt så blir det en 2011-2012-2013 mix idag

Kommentera

