När du låg och sov ruset av dig igår tog jag en late night cykeltur, shit vad vacker den Wermlänska himlen var, kanske världens vackraste

När jag kom fram till Grava kôrva så ba kände jag ett enormt sug att stanna och lägga kameran på sadeln. Ca två sekunder senare så VIOLA! Tyvärr ville inte min Packasonic visa upp den verkliga himlen, och jag känner mig alldeles för harig för att justera färgerna. Risken finns ju att bilden kommer se ut som the Strip borta i Las Vegas :)
Midnight 01

2 thoughts on “När du låg och sov ruset av dig igår tog jag en late night cykeltur, shit vad vacker den Wermlänska himlen var, kanske världens vackraste

  1. Hej Barbro
    Ska man inte vara sysslolös mitt i natten?
    Jag cyklade runt och njöt av värmen, den ljusa himlen och att solen vägrade gå helt ned.
    Fast det kändes inte alls som en syssla, mer som ett ”state of Mind”

Kommentera

