Day FOUR on: När Patrik kom till Marribärssskogen

P1490635

Idag var det öppet hus hos Patrik. Det den gråaste dagen av alla hittills. Hela himlen var som en enormt stor klick övervispad grädde.
P1490200

Dom vita backstagetälten var till och med ljusare än himlen. Kan nog säga att det var 100% stört-omöjligt att råka ut för såna där förargliga motjusbilder :) Jag hade med mig film kameran till Patrik igår, därför blev inte ens tillräckligt med digitala pics för ett riktigt inlägg. Ifall du undrar what’s going on?
P1490202

Det var ruggigt mååånga småbarnsmammor där kan jag lova re’
P1490551

Vattenspridarhänget var kallare än kyrkan.
P1490553

Marribärsvika drog däremot hårt hårdast hårdare än Scooter! I förrgår såg jag endast TVÅ killar [under lunchen ] på hela festivalområdet, igår såg jag säkert 100 badgossar som låg och flöt & lekte runt i det säkert svinkalla vattnet. Men såg ba EN enda badtjej!
P1490517

I skaterampen var det likadant. En enda liten flicka som tittade på när en hel hög gossar härjade loss på sina brädor.
P1490240

Festival T.L.C.
P1490545

Kallsta New Radio [92.2 MHz ] har kört festivalradio ifrån den här kojan under veckan. Igår presenterade en av ute på fältet reportrarna: ”Just nu står jag på campingen bredvid några tjejer som inte alls ser så risiga ut” Bara en mänsklig felsägning, men jag höll på att dö av skratt :-) Ps, reportern var ej en riktig Wermläning.
P1490206

Coolaste fordonet innanför taggtråden var en lila el-packmoppe med servitris fram i lådan och punka bak på drivhjulet.
New

Mindre coolt var att jag bara hade 25 spänn på fickan.
NEW ll

Det blev även en så där ”the out of fokus day” för mig. Shit vad dåligt Panasonicken lirade igår asså. Värdsklasse i säg Nej Tack till Fokus!
P1490341-2

Självklart sålde han på mig en liten kaffe. Bara tio spänn koppen :)
P1490563

Kommentera

