Day THREE on: När Patrik kom till Marribärssskogen

P1480236

Die große überdimensional grünfläche fusßball wurde am montiert themain heute
P1480733-2

Jag hade inte egentligen inte tid för Patrik igår, men några bilder på vägen till lunchen • vid lunchbordet • vägen från lunchen blev det iaf.
P1480626-2

Stora scenen såg helt klar ut.
P1480623-2

Mellan scenen.
P1480577-2

På teaterscenen repades det för fulla muggar.
P1480567-2

Utanför teatern såg jag en engelsk roddare med den största spliff jag någonsin sett i hela mitt Wermlänska liv.
P1480579-2

Fast när jag tagit bilden och kunde kolla på LCDn, och såg att den inte rök så förstod jag att det var ju en tandborste. Eller kanske en febertermometer ;-)
P1480601-2

Kärleken var synbar både lite här och där.
P1480602-2

För första gången under denna veckan såg jag en liten kö vid armbandsutlämningen.
P1480732-2

Länsmedia drev på att Petra inte var välkommen hos Patrik igår, dvs det var bara några % kvinnliga band på festivalen. Shit vad rööövtrista journalister är!!! Jag såg två manliga festivalbesökare på kanske 50-100 kvinnliga besökare igår. Det måste vara en enormt mycket större statistisk nyhets-chock?? Män och kvinnor finns det ju statistiskt sett lika många av, så är det INTE med kvinnliga band! Det vanligaste jag kunde se att tjejerna släpade med sig från utsidan igår kan du se i den vänstra tjejens högra hand.
P1480520-2

Billy on Patrik?
P1480736-2

Kommentera

