nån som är sugen på en snabb lunch Q&A?

Mina frågor är:
1. I hörnet märkt med EXIF har det tidigare stått en mini-exif, typ kamera lins iso tidpunkt. Men en dag när jag startade LR så var det gone. Tips på hur det kommer tillbaka?
2. Tidigare när jag har kört Adobe Elements så har jag gått in på ARKIV och längst ned på den fliken fanns det en INFO knapp som visade bildens EXIF. Tips på vart jag kan hitta nåt liknande på LR4?

tack på förhand /din adobe-otekniske fotograf
Yellow Lambo

2 thoughts on “nån som är sugen på en snabb lunch Q&A?

  1. Tack Navitrix
    Helt suveränt tips.
    Kommer du förbi Kallsta nån gång så ska jag dubba dig nåt, king of the flytvästs kanske :)

Kommentera

