För dig som varken vill bli modell eller passiv rökare rekommenderar jag Kungsgatan 4 på Onsdag kl 12:00

P1300487

Jag åkte på Kungsgatan igår efter nio och tänkte varför är det människor i galleriet nu? Dom har ju södra Wermlanns sämsta öppettider typ 12-16 eller så. Är det vernissage-gala på gång? När jag kom fram till skyltfönstret var det stendött. Jag trodde att två dockor, en med kotte som skalle och den andra med ett krokodilface var galej.
P1300485

Skyltfönstret hade blivit en sandöken med tillhörande Surikat familj ;-)
P1300488

Mycket coolare än vad jag lyckades fånga med min fotoapparat. Gå dit på lunchen redan i morgon!! Eller käka på restaurang Slussen, liggen nästan vägg i vägg.
P1300489

Gissa vad jag såg i det andra skyltfönstret då!
P1300491

Kommentera

