Gjorde sju timmar mot solväggen igår, somnade dock efter 20… #träsmakiröva

P1180391

10 thoughts on “Gjorde sju timmar mot solväggen igår, somnade dock efter 20… #träsmakiröva

  1. Tjena Babs
    Nej inte hemlig. Men jag kunde för mitt liv inte förstå varför du var så nyfiken så du ville veta VAR en betongvägg i Karlstad är placerad! Väggen är placerad under en väg, Europa väg 18 kallar vi den. Hört talas om den? Utsikten från väggen är Klarälven.

  2. …”Utsikten från väggen är Klarälven.”…
    Mycket trevligt. Så du gillar att befinna dig vid vatten/floder/sjöar/bäckar eller hav? och där ‘varva ned’ från världen vid vattnet? Brukar du sitta där själv? varför jag frågar det, är att om man själv sitter vid vatten kan man koncentrera sig, t.o.m slumrar till för att vattnets rörelser och ljud känns bra. Har man kompisar/vänner ska det alltid pratas.
    Personligen finner jag ro vid vattnet, gillar att se blänket, ljudet, lukter. Har alltid ‘dragits’ vatten och har alltid bott vid sjöstäder.

  3. Tja BABS
    Näe enda anledningen att jag hamnade där var att det var helt vindstilla under E18. Eftersom Klaran är helt bottfrysen och har ett tjockt lager vitt snö över sig så varken såg eller hörde jag vatten :) Annars så ingår jag inte i den kategorin som känner ro vid vattennära lägen. Kommer det båtar, ölskepp eller vattenskidåkare på vatten så känner jag en stor glädje och kan sitta där länge. Men aldrig ro.

  4. Vad gäller Skype, är det inte wolf, utan yellowgreywolf el. yellowgrey
    Jag har tänker inte på just sådana detaljerna så mycket, lösenord o sånt..oväsentligt egentligen.

  5. Just det skype var det ju!
    Eftersom Skype har nåt med Bill Gates att göra så antar jag att jag måste skaffa en mailadress som slutar på .MSN .LIVE eller .HOTMAIL ?

Kommentera

