Om du röstar på mig till diktator över den fria världen kommer jag parkera en spännande Citroën bakom vartenda gatuhörn 

IMG_6735

Precis som jag tog hörnet av Rosenbads-Trägårdsvägen i helga så ba Yezz! Look at that hot white Cit dude!!
IMG_6728

Jag vet inte vad det har tagit åt mig asså. Från att aldrig ens tittat åt en Citroën, så är det ♥ vid första ögonkastet nu för tiden. Kan det bli knäppare?
IMG_6727

Jag kan faktisk inte säga vad det är som är som är så göddigt läckert med dom heller. Dom helkromade grytlocks-formade navkapslarna var ju iof riktigt dretsköna!
IMG_6742

Kromad kofångare som var innsänkt i framskärmen såg riktigt tufft ut. Notera även det lilla scopet som är målat i Cittrans culör på huven.
IMG_6732

Kolla in luckan, går från taket ända ned till den kromade kofångaren. Och två kvadrat bakruta måste vara grymt praktiskt. Jag tror faktiskt att bilen kom ifrån Fyn.
IMG_6745

Kommentera

