On the sea of love

IMG_0304

IMG_0294

8 thoughts on “On the sea of love

  1. Den nedre bilden är rätt rolig. Om man tittar på den, utan den övre bilden, så är det lite svårt att förstå hur den hänger ihop. Hänger du med?

  2. Tja Aino
    Jag tycker den övre är roligare jag :)
    Fast det är ett roligt inslag i den nedre bilden också.
    Men då krävs det ju att man tittar på den övre först, eller efteråt.

    Jag tror jag hänger med men jag är inte 100% säker.
    Men kan du se vilken som är rätt?

  3. Den nedre bilden är upp och ner, eller hur (och den övre är rätt)? Fast det är ganska svårt att se att den är det. Det tog faktisk några gånger innan jag kom på vad det var som inte stämde. Hade du inte lagt upp den övre bilden så hade jag nog inte tänkt på det alls, faktiskt.

  4. Där var du skärpt Aino!
    Jag tyckte att det passade fint att vända den ena bilden eftersom kyrktornet var med på båda bilderna, speciellt som tornet blev ”RÄTTVÄNT” på bilden som var ”FELVÄNT”. Eftersom skärpan i vatten/spegelbilden blir lika bra som den ”Riktiga” så blir det väldigt svettigt att skilja upp o ner åt :)

  5. Det var kyrktornet som fick mig att fundera, men det var fågeln som övertygade mig. På fågelns spegelbild så syns samma märken i isen/vattnet som går längs hela bilden och det borde det ju inte finnas på den riktiga.

    Men som sagt, jag hade aldrig sett det om inte kyrktornet varit åt fel håll. Tuff bild!

  6. Jag har ca 10 till publiceringsbara bilder från det ögonblicket. Har funderat en längre tid på att använda Måndagar till att publicera bilder som kommer från en redan publicerad serie. blir 52 bilder på ett år. Om det blir av så får du se mer :)

Kommentera

