Call of the wild

_MG_2668-2

6 thoughts on “Call of the wild

  1. Sergel Lisa, hon spela på en orgel på Sergels Torg, Stockholm i slutet/början på 80-talet. Hon satt där och spelade ut sitt vemod och delade ut bibelord. Numer får välan inte löst folk finnas på Sergels Torg.
    Vild-Hasses lappkapell känns som en misslyckad same.

  2. På Aktuellt brukar dom ganska ofta berätta om att Ståkkolmspolisen står helt maktlösa mot knarklangarna som säljer heroin till tonåringar. Langare är väl nån typ av löst fölk? Så Lisa är nog välkommen än :=)

    Vild-Hasse är som värsta rockstjärnan, skulle du stöta på honom i verkligheten så tror jag inte att du skulle klara dig i ens 60 sekunder utan att bli så förtjust att bena skaka på’rej! Kliv in på biblioteket och låna De ovanliga av Åke Mokvist så kan du läsa lite om honom iaf.

    Ps. Samen är en dalmas trorja :)

  3. Snuten i Stockholm har förpassat löst folk från plattan.

    Nåväl, 60 sek. kan jag klara av. Finns musik-hemmapulare lite varstans i vårt långa land.

    Åke Mokvist – ska tänka på det nästa gång jag åker till Lund.

  4. Om jag ska va helt ärlig så har jag bara varit där en gång.
    På vägen hem i bussen frågade läraren vilka som hade stannat till och kikat på Sergels torg?
    Alla räckte upp handen utom jag. Jag hade också varit där men jag visste inte hur det såg ut
    .

    Jag vet att Polisen vill ta bort taket över plattan. När narkotika försäljarana säljer så
    kliver dom in under taket och där är det för mörkt för att både spana och bevaka med filmkamera.

    Jag tror fortfarande inte du skulle palla 60 sek :)

  5. Jag somnade på jul och missade hela grejen :)
    Fast tack för att du letade fram en till mig.

    Ps, botar inte snapsar, vin och öl allergin?

Kommentera

