Muu

P1100816

Jag var och kollade till djuren i Marribääärsskogen i hâlja. Hagarna var kritvita av snö så det blev ”djuriskt” svårfotograferat :) Nästan hela minneskortet blev underexponerat. :( Men igår lyckades jag få till några av djurbilderna så dom i alla fall blev tillräckligt bra för att jag ska våga visa upp dom för dig och din gulliga mormor.
P1100837

Precis innan jag kom dit så tror jag att djurens matklocka just hade ringt in för vartenda djur stod och tuggade glupskt på nåt precis som det inte fanns någon morgondag.
P1100829

En del låg, andra satt när dom käkade. De här två gjorde det på bakbenen. Såg mycket roligare ut i verkligheten än på bild.
P1100842

Som tur var för mig så stod dom helt blixtstilla medan dom käkade.
P1100819

Så stilla att det nästan kändes som att dom var monterade på ett kamerastativ :-)
P1100809

Jag tyckte den här killen såg rätt hipp ut i sitt långa bockskägg och stora ring i högra örat och allt.
P1100822

Käket som stod allra högst upp på djurens tio i topp lista va helt otippat en tallgren. Fast dom åt BARA upp barken.
P1100825

Kommentera

