Ett annorlunda möte

P1030902

Efter att det hade regnat kontinuerlig i sjutton timmar så fick jag den geniala idén att jag skulle hänga ut genom fönstet och och lägga fokuset på skylten och med full glugg så skulle detta bli en dretspännande bild. När första bilden dök upp på LCD-skärmen skvätte jag som en åttaårig flika när jag såg E.J.M. till höger  i bilden. [En Jeans Man ]
P1030905

Här var jag fortfarande i ”skvätt-mode” så jag missade fokuseringen sämre än totalt. *skämmes*
P1030906

På tredje bilden gillt såg jag hur jeansgubben gick spikrakt ut i trafiken. Jag skrek ‘NEEEJ, HAN KOMMER JU BLI ÖVERKÖRD!!!
P1030907

Detta är den sista bilden jag fick av den jeansklädde farbrorn. Nån som vet om han tog sig över till andra sidan?
P1030908

2 thoughts on “Ett annorlunda möte

  1. Han vifta säkert me papperet å stoppade ALLA bilar som kom och då borde han klarat sig över.
    E min gissning!

  2. Aah pappret!
    Jag hade faktiskt inte sett det förrens du skrev det Molle :)
    Men jag är helt med på din linje, det som inte ett vitt papir kan lösa är inte värt att lösas!

Kommentera

