03# Eftersom det är Tisdag å allt så tänkte jag att vi skulle dra en direkt ur kortet för er. No photoshop alltså

Såg en ball plåt och jag ba tog en bild!
Hade lite problem att fokusera eftersom det var ett ogräs precis framför plåten men det gick nästan 16 timmar, ända tills jag hade tömt kortet och såg ogräshelvetet på en stor skärm som jag kom på att jag skulle ha ryckt upp ogräset och sluppit allt fokuseringsproblem och att ha med det på den färdiga bilden :( Kanske skulle jag även ha tiltat ned kameran några millimeter. Gillar inte den runda flaren direkt under plåten sådär jättemycket heller om jag ska va helt ärlig. Mem men…
IMG_2529behövs photoshop egentligen?

6 thoughts on “03# Eftersom det är Tisdag å allt så tänkte jag att vi skulle dra en direkt ur kortet för er. No photoshop alltså

  1. KORÄNSNING!!

    Vad faan är Koränsing? Ärligt nu, jag har aldrig hört talas om det ordet.
    Är det Rudslang för vad dom sysslar med uppe på Lundsberg skola?

Kommentera

