Sådeså

IMG_5696

8 thoughts on “Sådeså

  1. Jag har övervägt en lapp med texten:
    ”Bara min proctolog får komma så nära att han kan läsa det här!”

    Folk som kör för nära är bland det värsta jag vet.

  2. Jasså du har en sån du, hoppas han små fingrar :)
    Och ja dom där nyfikna bilisterna är riktit hemska!

  3. Det är ointressant vad jag har och inte har. Det väsentliga är att arslet som försöker köra ända upp i röven på mig inte får det.

  4. Tvärtom ISO!
    Jag tycker att det skulle vara jätteintressant att då veta vad du har för något.

  5. ÄNNNNTLIGGEEEEEN!
    Öppna dig nu, jag lovar att det kommer kännas bättre efteråt.

  6. … och nu vill du jag ska öppna mitt rectum för dig också!
    Finns det ingen hejd på hur mycket skit du vill ha i den här bloggen?

  7. Haha!
    Nu ångrade jag mig.
    Du kan gott och väl sitta där kungliga hufedstaden och knipa tiga.

    Förresten har han kalla fingrar?

Kommentera

