Bildtitel sökes

IMG_3325

5 thoughts on “Bildtitel sökes

  1. Några förslag:
    ”Dagen då Fenan slant på skärpan”?
    ”Hej! Jag är Fenan. Jag arrangerar surrealistiska konstverk”
    ”This is your reality on drugs.”
    ”HÄV DEN HÄV DEN HÄV DEN!!!!!!!!”
    ”För första gången någonsin: Idag kom jag inte på någon bra rubrik”
    ”Finn fem fel.”
    ”Har ni sett vilket sjysst partytält med gasolgrill och allt?”

    Idag regnade det på mig, och jag blev pruttblöt. Bara så du vet. Solen skiner inte alltid här…

  2. Jag tänkte skriva nåt ”En snygg fotograf vet vart man ställer sig för att få till den där canon bilden” liknande men efter ett tag så kändes det ba lite fööörrrrr mycket! Men jag gillade alla dina förutom den sista, den tog ordentligt! Eftersom det inte var så viktigt vart fokus hamnade så tryckte jag på alla fokuspunkterna, hamnar fokus på ölflaskorna eller människorna närmast kameran så kommer det nog bli en spännande bild ändå! Då hade jag ju inte räknat med att Canons top notch 24-70/2.8 skulle visa en djävla gasolgrill fyra meter bort för min 22.3 x 14.9 CMOS sensor. Men men vad är väl en pissigt fokuserad bild om man jämför med en bal på slottet med Calle & Camilla :)

    Det kommer mer och bättre bilder från denna tidpunkt längre fram.

  3. Eftersom dina bilder brukar vara så bra, kunde jag ju kosta på mig att raljera en smula när du nu, för en gångs skull, misslyckats.
    och det VAR ett bra upplägg som jag bara inte kunde banga.

Kommentera

