Några dagar senare

IMG_0266

7 thoughts on “Några dagar senare

  1. Men du, de de höst nu och han behöver någonstans att bo. Kan han inte få bo hos dig över hösten och vintern i alla fall? Han kan sitta i ett fönster och titta ut över grannskapet. Jag tror inte han kommer bråka och skrika alls. Du kan adoptera honom. Va? Hela han säger ju: ”Om jag följde dig hem, skulle du behålla mig då?

  2. Det är ju nästan som i Stockholm. En utsatt stackare, försvarslös och ensam, rånas där han befinner sig, istället för att erbjudas hjälp att undkomma…

    För visst hade han kläder sist, va? Och kanske en mobiltelefon och en plånbok? Jaja. Han lämnades bara ute i kylan, inte på ett tunnelbanespår.

  3. Lensbabie: Näääiijjj du. Det är en onge som ska ge den stackars saten värme och ömhet!
    Isodo R: Inga kläder, du vet väl hur nallar är nuförtiden. Men en guldkedja vill jag mej minnas att han hade. Fy faan asså…

  4. Ser du Karlstad är ett lika djävligt gangsternäste som Tjockhult.
    Lensie, åk och hämta! DEN BEHÖVER DIG!!!!!!!!!!!

  5. Men saknar du hjärta o vill inte ge en hemlös ett tak över huvet, då får han bo hos mig. När våren kommer släpper jag ut honom på Ö:a.

  6. Men herregud på er!
    Björn ska inte sitta och glo i ett fönster.
    En björn ska va ute och springa i skogen.
    Fånga fjärilar med hov, bygga kojor med onger!

  7. Pingback: Samma visa varje jävla år, så fort det börjar närma sig minusgrader i Karlstad så åker björn ut på gatan. Hatert… | Karlstad Igår

Kommentera

