Patricia is a mean kapitän

IMG_9705

I en tid för lääänge länge sedan, eller som jag brukar talka wiht my lens-friends. Back in the 2009s så var jag på väg hem från en heldag med kameran i Lusasken. När jag cyklade över en bro hörde jag ett sånt jävulusiskt motorvrål att jag blev tvungen att stanna till och ta fram kameran. Jag såg inte bilen som stod och väntade på att rödljuset skulle ändra färg men jag hörde den desto bättre. Medan vi väntade så gick mina tankar till allt mellan en epa med en Boeing 747 motor monterad på taket till en Volvo F16 utan headers, ja så högt låt det. Så ni kanske förstår hur för vånad jag blev när det kom en liten Opel Kapitän.
IMG_9702

Två dagar efter jag tog bilderna så var inlägget klart för att publiceras. Tror faktiskt det var första gången jag kände att detta kan inte läggas ut på bloggen, folk kommer ju bli så nedstämda av tristhet att dom kommer ta livet av sig! Några månader senare 14 november 2009 gjorde jag ett nytt försök sedan igen 3 april 2010 och igen 2 september 2011 när jag såg att en stackare hade gjort en ”Opel Raggarbil” sökning här på bloggen :) Denna fjärde version är tyvärr exakt lika jävla trist som de föregående versionerna, men nu vet jag att det finns en själ som vill se bilderna iaf :p
opel Raggarbil

En tjejkörd kapare med det ena extraljuset monterat på ko-fångaren och det andra på taket!
IMG_9704

Patricia.
IMG_9708

2 thoughts on “Patricia is a mean kapitän

  1. Nä den bilen och dom bilderna blir man ju så glad av. Ända in i ett trött sinne.
    Ett stort leende spred sig innom mig när jag såg dom här bilderna.
    Du är en glädjespridare, juuu! :D

Kommentera

