Walk the Walk

_MG_3157

Under nollningsveckan så höll studentföreningarna en stor idrottstävling för nollorna på Borgmästarudden. Det var en väldig trafik till och från udden. När den här nollan kom så tänkte jag shit Det är ju Mr Hollywood! Jag brukar tänka så när jag ser människor som har något speciellt över sig :) För kolla hur han bär upp glajor och bandanan. Jag skulle då inte bli ett dugg chockad över om han skulle få en leading roll i remaken av Liftaren med Dolph Lundgren som liftaren ;-)
_MG_3169

Sen kom Sussi The fadder i sin röda dräkt. Jag gillade även bakgrunden med det gröna gräset och lystern från Klaran i bakgrunden.
_MG_3164

Marcus med ett rött Boy Wonder e’R målat på t-shirten.
_MG_2788

Lite senare på dagen åkte jag in mot centum, och medans jag ba satt och njöt av lukter, solstrålar och Kallstas alldeles för många kebab & stripps föggler så kom det två helt vansinnes packade stadsbussar som släppte av över 100 öl och vin glada studenter som började skrika & skräna ;-) Hursomhelst så fick jag ta mitt pick och pack och förflytta mig till en mer ödsligare parkbänk, och då kom Mackan med det röda eRett och gick förbi mig igen :D
_MG_3498

Kommentera

