Ville’ru att jag skulle ha tjackat några såna här skyltar till dig också rå Linsen?

_MG_2344

Dessa skyltar var riktigt underbart vackra.
_MG_2346

Jag vet inte om det berodde på att det fanns för många olika snygga modeller med superperfekt smarta och dretroliga budskap?
_MG_2349

Eller om det var pga att patinan var sådär superäckligt snyggt falskt som gav mitt kräkpekfinger en märklig vilja att försöka komma ner i min strupe?
_MG_2347

Det fanns ramar också… mycket snygga!
_MG_2348

7 thoughts on “Ville’ru att jag skulle ha tjackat några såna här skyltar till dig också rå Linsen?

  1. Tjarå Stock-holms-tina
    Dom där hittade jag på en marten, tror det var oxen?
    Men dom var så jävla snygga så snart finns dom nog i varenda trendig inredningsaffär för 899:- och 1199:- för dom som det står Chanell på :p

  2. Jag förstår jag förstår!
    Det brukar stå vita gips texter typ: LÖVE i vartenda fönster nu för tiden, vet du vad jag menar?

  3. Jag tycker dom var snygga. Var.
    Nu tycker jag att dom är drettrista. Man ser dom ju i varenda j-ä fönster idag, det går ju inte ens ta en tur genom stan längre utan att se dom. Butiksägarna ställer ju till och med ut dom i sina skyltfönster även fast dom inte säljer dom. Jag fattert inte!!

  4. Det är nästan som varenda kvinna skulle köra en 001 vit Renå 5.
    Helt jäfla själlöst juh!

  5. Hello Markusina
    Nä det ska du inte göra. I min värld får man vara trist också :D
    Men tycker du inte att det känns ganska uttjatat att se dom stå i andras fönster varje dag??

  6. Fasiken vilka snygga skylltar. Å så e det ju sån läcker retrokänsla. Retro e hot just nu har jag förstått.
    Himmla så coola :) Gillar den med den skrikande lilla tjejen. :)

Kommentera

