När jag blev livrädd för en blå nolla!

_MG_3379

Förra helgen mötte jag Marcus ute på Biskopsudden. Han var rätt dragen och vevade friskt med hela kroppen, kanske lite för mycket för min säkerhet?
_MG_3389

Men bara några meter innan impact slog han halt och började stri med några funktionärer från den lokala friidrotsföreningen IF Göta.
_MG_3387

Djävlar va han var glad asså. Tyvärr visar inte bilderna den glädje han utstrålade när han fick sig en pratstund med någon som inte var student.
_MG_3391

Marcus, The Nolla!
_MG_3393

4 thoughts on “När jag blev livrädd för en blå nolla!

  1. Har du sett filmen om killen sitter i tunnan när han tycker allt är jobbigt. En tvätt tunna. I filmen lider av att ha allt på ett klockslag. Ingen får röra honom.
    Hans bror vet precis hur han ska få upp honom ur tunnan eftersom det finns en tratt, slang in i tvätt kärlet. Captain speaking, captain speaking, do you copy. Mycket rolig och sevärd film om jag nu bara kommer på vad den heter.

  2. ..jo jag glömde att säga, blå nollan liknar brorsan i filmen, om Captain speaking, do you reach me.

  3. Tjena Barbro
    Näeru den filmen har jag inte sett!
    Du får höra av dig när du kommer på namnet ;-)

Kommentera

