What the fcuk is this? Ööh sorry my bad french, jag menade såklart nu fattar jag inte någonting. Alls!

_MG_1665. ö JPG

Första tanken jag fick var ”prisa polisen”, nu har vi ett ännu ett nytt illegalt MC-gäng här i Kallsta. Men när jag kom hem och gjorde en 200% förstoring såg jag att detta var tecken något helt annat, en helt ny s.k bollplan! Ett nytt okänt territorium!! GRACIÖSA EROTISK*… WTF? Och med rymdhjälmen mitt på ryggtavlan så gick mina tankar snabbt från allt-till precis allt inom rymd-erotik typ Sado-masochistiskt gruppsex där alla deltagarna har Star Trek utstyrsel på sig. Men efter några intensiva minuter så lugnade jag ner mina lätt överdrivna fantasi tankar såpass mycket jag kunde se alla unga människor runt omkring ryggtavlan. NOOOLLLOOOR!! Yeah! Det är ja såklart en studentförening :D Men det har ju inte löst mysteriet med GRACIÖSA EROTISK… Hjälp mig – Någon!
_MG_1666 s S

Det var meningen att jag skulle skriva ”Space Helmet ryggtavlan nästan var lika cool som en Turbonegro Jugent ryggtavla” men eftersom jag inte hittade en sån bild så fick det bli: Gud vilken cool ryggtavla jag såg igår, den var mycket coolare än en sån där AC/DC – Back in black ryggtavla!
_MG_2327
*= Se Pilen

4 thoughts on “What the fcuk is this? Ööh sorry my bad french, jag menade såklart nu fattar jag inte någonting. Alls!

  1. Haha, tack för att du gillar min rygg :P Västen jag har är en del av en studentreseförening vid namn LMT (Liten Men Tuff), jag och några polare skapade GEGGA (Graciösa Erotiska Gulliga Groteska Avskum) mest för att vi ville ha en väst att sätta märken på från våra studentresor när vi får slut med plats på studentoverallen. Så inget MC-gäng där inte :)

  2. Det står ”Graciösa, Erotiska, Gulliga, Groteska, Avskum” vilket är Gegga. En liten hög människor som är med och åker omkring i Lmt (liten men tuff) som åker omkring i Sverige och festar med andra studenter.

Kommentera

