Glo djupt in i det gröna ögat, nu börjar du känna dig trött skriv nu dina kontokortsuppgifter i kommentarerna

och för guds skull glöm nu inte att skicka med den tresiffriga CVC-koden.
_MG_1562

”What the fukc is this!” tänkte jag när jag såg det som hängde bakom den lilla fransktalande familjebilen.
_MG_1553

Min första tanke var ju såklart att vagnen hade blive våldtagen av unga män beväpnade med sprayburkar, medan familjen låg och znarkade i husvagnen.
_MG_1554

Här först såg jag att ena rutan i vagnen var inslagen och då dog hela familjeteorin stenfort. Kolla in träådringen på plast-gasol-lådan, grymt snyggt!
_MG_1556

Sedan när jag fick jag se bak-ändan med det gröna ögat så ryggade jag tillbaka en aning. Usch vikket skräckinjagade öga asså. Är det där ens lagligt?
_MG_1559

Hoppas Hoppas dom tar av mot Götet så jag får se Vänster sida på denna underbara gudabenådade skapelse! Och Götlaborg blev det! YEAH!!
_MG_1564

Tja vad ska man säga, jag tycker att Vänstern var en stor besvikelse. Kanske var det bara pga att Högern var så himla grymt snygg och jag pumpade upp mina förhoppningarna för mycket? Eller kan det vart att Sola låg på så hårt i Göta-vinkel att det vattnade ur alla färgerna ur målningen. Jag vet att jag svammlar nu, men vad gör du?
_MG_1558

Kommentera

