jag är rätt bra på att komma på rubriker när det gäller, men idag var det precis som kraften hade lämnat knoppen

_MG_5154

Jävla dret asså! Jag var på väg till Marribärsskogen men vände i ingången, jag tyckte det för många småglin där inne! På vägen därifrån såg jag den här yuppiemackan parkerad på MS parkeringen. Kantsola ljös så göttigt över greillen att ja sa temej själv ”ta ena bild nu fenan, innars kommer du ångre dej i rästa av ditt liv” Fast varför inte jag sa till mig själv ”att jag även skulle” gå längre fram så jag slapp att beskära bilden så mycket när jag ändå gnällde på mig själv kommer jag fan aldrig förstå ;-)
Chrysler

4 thoughts on “jag är rätt bra på att komma på rubriker när det gäller, men idag var det precis som kraften hade lämnat knoppen

  1. The Fena is back on track :)
    Å varför du inte tog ett steg frammåt…..hmmm?
    Kan va så att luften liksom gick ur dig, när du tappade lusten för Mariebergsskogen.
    Jag tappad totalt allt vad ispiration och bildtänk efter dagens första uppdrag. Så ”Byakoppet” som jag skulle bevaka på eftermiddagen blev därefter.
    Lustigt detta med bilar, för dom ser ibland ut som dom har nåt slags ansiktsuttryck. Den här ser nästan ut som om den säger ”Don´t mess with me, boy” :)

  2. Tjare Lensy
    Helt ärligt var det pga att jag gick ner på två knä och vänster armbåge :D
    Så länge som jag hade en parkerad bil om båda mina sidor var jag rätt skymd, hade jag klivit fram från parkeringens fickan i den positionen så finns det en stor chans att en kommunist kuk eller kommunist fetta fått för sig att jag tar bilens själ, oskuld eller kanske nåt annat osannolikt när jag fotograferar den, och såklart skulle upplysa mig om detta. Det kände jag att motivet inte var riktigt värt :p Har du verkligen inte råkat ut för en sån där diktator typ nån gång?

    Det stämmer rätt bra med att den där bilen har en ”Don’t mess with me Biach!” attityd längst fram i frontpartiet, fast jag fattar inte vart vi ser den.
    Audis S-series har ju både större grill och fyrkanter, och den känns ju bara lite Mjaaaauuuuuuu! [kissen vill ha käk]
    S8 QATTRO

    Fattert inte asså…

  3. Men tjenixen alsså
    Jag tror att det där ”Don´t mess whit me” uttrycket kommer av dom där ”kepsskärmarna” ovanför strålkastarna.
    Försök att tänka bort dom så får man nog ett ganska fånig uttryck på den fronten på bilen. Sen tror jag det också beror på hur strålkastarnas insatser ser ut. Vilken tur du har att jag är så förträffligt urusel på att rita och teckna så du slipper se nåt exempel. :)

  4. Jag känner mig lite synsk idag Linsen
    Mmmmmmmmmmmmm Mmmm Mmmmmmmmmmmmm Du söker ett ord? Mmmmmmm Startar det på Mmmm Ögon Mmmmmmmm och slutar på Mmmmmmm Mmmm Lock kanske? Mmmmmmmmmmm! Nu förvann det :p Nej jag tror faktiskt inte att det har något med ögonlocken att göra, men vad det är fattar jag inte asså! Så det blir nog bara för lilla fröken att veckla ut USB sladden till din ritbräda och plugga in den, för det här tycker jag är en så viktig sak att det vore kriminellt att lämna denna gåta olöst. Komigen ni Linsen, nu går vi på djupet med detta. Rita Lins’a!

Kommentera

