Guu va trött jag börjar bli på den där djävla lappskrivar-hitler!

IMG_4761

10 thoughts on “Guu va trött jag börjar bli på den där djävla lappskrivar-hitler!

  1. Jag kan inte mer än hålla med dig. Men vad faun gör du på diskbänken? Jo, fotar det klart.
    Golvbrunnen, verkar ju rejält tilltaget även om det kanske är lite annorlunda placerat.
    Snygg vinkel :)

  2. Tja på självaste Öa!
    Ja, jag fotograferade :p Diskbänken slutade precis vis diskbänken, så även mina små men stadiga fossingar vidrörde rock ‘n’ roll golvet. Jag är inte helt hundra men jag tror tomefan att golvbrunnen är en mannlucka för grejen under brunnen är en panna, en sån där som sitter i Mariefred… och Frithiof :D

  3. Oj en så anrik historia. Att ha en sån under de små fossingarna förpliktigar. Det var det jag tyckte…att nu har han nog varit ute, eller i närheten av böljan den blå :D
    Och golvet är hur cool som helst.

  4. Tja Linso
    Du är en klippa på att lista ut du :p
    Jag har haft halsont & feber sedan förra veckan. Kan du se när det går över? Eller att jag iaf blir så bra så jag kan sitta upp över fem minuter framför burken utan att det känns som att jag ska svimma?

  5. Tjena Robban
    Precis, jag använde mig dock av hans efternamns första bokstav till titeltexten :D

  6. Tjena Markanja
    Det är rätt fränt hur vissa saker bara blir vackrare & vackrare ju mer dom åldras och används!

  7. Å ack o ve..en sjuk värmlänning. Oj oj oj
    Min far som var en klok man trots att hans lever inte var i bästa skick brukade titta på sin äldsta dotter när hon var sjuk och säga: Om man är förkyld och ligger till sängs blir man frisk på en vecka, men är man uppe och springer tar det bara 7 dagar. Han va klok den gamle vaktmästaren. :)
    Skulle inte detta råd hjälpa får du ta till starkare medel. Läser man i Okulta gummans medicinska råd från 1537 står det att läsa ungefär som följer: Knyt en gul ulltråd runt vänster pekfinger,,knyt fyra gånger. Knutarna ska göras av en grönögd jungfru som badat sina liljevita fötter i vigt vatten när månen stod i ny. Gå sedan baklänges fyra varv runt ett kloster och uttala den magiska besvärjelsen. ”Kråka, orm och får i sjön!

    Hjälper inte det så …..gå och lägg dig, ta två Alvedon och se till att dricka mycket. :D

  8. Tjena Doc
    Det som känns mest sugigt just nu är att igår när jag vaknade så började jag hosta, och fick upp slem. Fuck asså! Så nu är det bara att vänta på att det kommer att göra ont att svälja också! och att slemmet ska bli grönt och tjockare…

  9. Neeej Majtina det gör du inte alls.
    Camilla Henemark är dretgammal, och henne har du inget tillövers för alls!!

    När du har fel rättar jag :D

Kommentera

