Imse…

_MG_3834

Medan jag stod i en tunnel och väntade på att min Pizza skulle få krispiga kanter så okynnes fotograferade jag tunnelns djurliv. Det fanns bara ett.
_MG_3859

Spindelmannen vimsade runt på sina xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxl långa ben. Det var kul i ett tag.
_MG_3876

Sedan hittade jag jag lite tunnelklotter, ÖL. Jag har faktiskt för mig att under 2009 så var det någon som skrev öl & Polen över hela kallsta.
_MG_3825

Eller så är det bara några ungdomar som stämt en date med den lokala ölbilen i tunneln, och klottrade loss medan dom väntade. Ja svamlar nu, men vad gör du?
_MG_3823

2 thoughts on “Imse…

  1. Tjarru Marinara
    Jag har ärligt talat inte testat deras chebab-pizza, men djävlar va zebab i bröd & khebab i en rulle som ä’r täckt i folie jag har ätit därifrån :)
    Fast enligt Onlinepizza så är Flamingo Karlstads mest populära Pitseria. Det kan jag faktiskt inte förstå. Viva la Romsta’.

  2. Det ska jag vettu Mirtnzza
    Många har flera, heter den du vill att jag ska ta bara ”Schebabpizzan?”
    Poland

Kommentera

