Det jag tycker är svårast av allt att fotografera, är parkerade B . I . L . A . R

Det går inte att be dom puta lite, inte ens en knapp ställer dom upp på att knäppa upp. Dom bara står där på alla fyra med en ohjälpsam ”take it or leave it” attityd, och det blir ju inte direkt bättre av att jag har en vision av att allt som går ska fotograferas i samma höjd som motivet för då får man oftast med en himmel som aldrig blir dretkul till en mörk lack. Här blev jag rätt nöjd, fast benzen var ruggigt mycket snyggare i verkligheten. Jag fick ett ganska starkt ha begär när jag fotograferade den :)
_MG_0581.

One thought on “Det jag tycker är svårast av allt att fotografera, är parkerade B . I . L . A . R

Kommentera

