En mulen septemberdag i Krillehôla 2007

Med en pitsa på pakethållaren dundrade jag ut mot bryggan vid Krilles Konstmuseum, med ca 100 meter kvar såg jag att bryggan var upptagen av en gammal gubbe och en ung tjej. Varför jag inte såg dom direkt var pga av att dom låg ner på bryggan, men vem fan ligger och solar i skinnjacka en mulen septemberdag tänkte jag och varför vänder hon sig om och glor åt mitt håll var tredje sekund? Jag drog iväg  en höftbilld sedan stack jag därifrån, och tur var väl det för när jag kom hem så såg jag att hon hade brallera nere i knävecken. Då först fatta jag vad dom hade sysslat med. Dom knullade skeden! Tänk om min manliga intuition inte hade funkat och jag inte saktat ner ;-)
S8000019

6 thoughts on “En mulen septemberdag i Krillehôla 2007

Kommentera

