A bit fishy story about oversized lips

IMG_9616

Förra sommaren så upptäckte jag att en konstnär hade ritat en fisk med värsta Linda Rosing läppar på en fasad här i Karlstad. Varje gång som jag gått förbi den fasaden och sett fisken efter det så tänker jag alltid på alla stackars tjejer/damer/tanter som är så babian-torsk på jätteläppar att dom sprutar in vad som helst för bakterier & infektioner i läpparna bara dom blir stoooora och ser onaturliga ut, och det viktigaste: Att folk stirrar. Denna sommar har en helt ny fisk letat sig upp på samma fasad. Den nya fisken var inte så kul som den förra, men tänk om det kommer en ny fisk varje år. Dretkul juh :D Feskhuset i Kallsta! Yeah!!
_MG_8798

5 thoughts on “A bit fishy story about oversized lips

  1. Hejsan Matrina
    Ingen tunnel men mycket nära Klarans underbara glans, bara några rader kullersten emellan.
    Om jag känner dig rätt så cyklar du nog förbi där ibland, -några gånger i veckan minst.

  2. Tjena Rosa Kissen
    Jag hör musiken klart och tydligt :-)
    Har du gjort några framsteg än?

Kommentera

