Are you talking to me?

_MG_2826

9 thoughts on “Are you talking to me?

  1. Nu är jag mållös, har du lyckats med en 3D?
    Mina ögon får inte ihop detta. Hundens ”näsa” ser ut att ligga hitom spegeln. Vet inte hur du har gjort men grymt snyggt är det.
    Eftersom jag inte tror att du manipulerar dina bilder så utgår jag från att du fotograferat den precis så här.
    Fenan, du är ett Ess :)

  2. Näeru Liso
    Jag ba gjorde så här! Sedan lade jag på en hel del vinjett i Elements. Jag hade ju 100% motljus af Sola i Kallsta, så himmlen blev lite för ljus mot den mörka hunden
    [som fick sitt ljus från motljuset :p ] Jag trodde bara att det var inbillning att nosen stack ut igenom rutan. Haha! Det kanske beror på att spegeln är ifrån 1959,
    gud vete vad dom sysslade med på Cadillac fabriken det året! LSD MIRROR :D
    Hun

    Här stod jag när jag såg Herr Tax stå på passagerarsidan och yla efter sin matte. När jag såg spegeln så kopplade hjärnan direkt och ja ba la benen på ryggen.
    _MG_2810

    Och resten är väl historia.
    _MG_2815 88

    Allt gick så ruskigt fort, hjärtat rusade och slog nästan dubbelslag! Det enda jag hann göra var bara ställa in exponeringen och flytta runt fokuspunkterna lite
    sedan var allt över. Så här efteråt så skulle jag naturligtvis flyttat mig något steg bakåt så jag hade fått med hela taxhuvudet.

  3. Yeah!!!
    Äntigen en tia!
    Stort tack för tian Martzzina, det känns grymt gött. Stort!

  4. Vilken kalas bild, håller med tidigare talare att spegelbilden av nosen ger en illusion av att den sticker ut ur spegeln. :)

  5. Tjena Rust
    Tänk om du hade varit me där med 135’an, då hade det blivit mer än en illusion :D

  6. Tjena Lars Erik
    Jag ser löpsedeln framför mig redan nu:
    Polis fick skjuta galen tax som tuggat av fotografs vänstra arm!
    Den enarmade fotografen: Den hunden var inte ett dugg snäll!


    Haha :D

Kommentera

