En till?

_MG_9991

Amen shit liksom tar jag verkligen så här möe bilder på hundar? Det är ju helt galet juh! Vad är det för fel på mig? sa jag till mig själv när jag hittade dessa bilder.
_MG_9989

När jag sorterade vilka bilder som skulle läggas i publiceras-mappen var det denna bild som jag fastnade mest för.
_MG_9987

Fast jag tror att denna bild är ett bättre porträtt på rasens personlighet. Rasen som jag inte har en aning om vad den heter :D
_MG_9985

Den här bilden illustrerar väl mest att Husse & Matte har en jäkla massa akvariefiskar som simmar runt i det runda utrymmet mellan deras öron, och den stackars jycken har fått för sig att han är en båt, fast såklart inte vilken båt som helst utan en jättestark atomdriven bogserbåt…
_MG_9990

9 thoughts on “En till?

  1. Tjena Fenan!
    Tycker det ser ut som om det skulle kunna vara en Pittbull terrier. Men jag är inget proffs. Kanske en American Stafford. Det är i alla fall ingen Anstaff, dom har högre ben. :) Pittbull är en av det trevligaste raser jag träffat på. Men dom har alla haft vettiga hussar och mattar i andra änden av kopplet. Fina bilder precis som vanligt! :)

  2. Tja Lenze
    Jag trodde faktiskt det var en Pitbull, men det namnet är ju så misshandlat av media nu förtiden, eller är alla Pittbullar mördarhundar? Jag fattar ingenting längre! Jotack jag vet att motljusbilderna blev lite öööh hehe… men jag redigerade på min laptop och där såg närbilderna underbart dretbra ut, kändes nästan som att det var du som hade gjort det :p

  3. Tjena Martizz
    Glöm inte att fråga D varför dom alltid är med i Americanska brandkårsfilmer :D

  4. Pittbulls är underbara familjehundar, en av den den goaste och trevligaste rasen jag känner till. Allt beror på vem som håller i andra änden på snöret. Det går att göra en ”killerdog” av en liten dvärgpudel om man nu vill det. Allt beror på husse eller matte.
    Å när du säger det där med redigeringen så rodnar jag ju :)

  5. Du ska inte rodna Linso
    Det var ironi, men du hajade inte :D Jag tycker närbilderna är uberkassa, för underexponerade, för mycket fäärg. Argh! När jag tittar på bilderna på min bildskärm så känns det som att endast en blind pundare hade gjort ett sämre jobb. Kanske har jag fel ändå men då skyller jag på jätteförkylningen som jag har åkt på. Jag ska kolla igen när jag blir friskare ;-)

  6. Å där sjönk mitt ego ner till botten av Marianergraven.Nu är ja bortom all räddning

  7. Men om vi säger så här då, på helt allvar och helt befriat från ironi: Faan va du är grym på att redigera bilder asså, det går inte fort det kan gudarna lova.Men med det reslutet så är det värt att vänta på. Du är en en helt gudabenådad redigerare. Det enda jag kan komma på som du skulle behöva träna på för att komma upp i MVG är att ge f-n i att kladda på himlarna. Men det kommer nog alldeles snart :p

    Mvh han som bara fått ut en enda bild ur Elements råformator, men inte klarat av att få in en sketen bild i Lightroom.

  8. å så om inte det räckte nog för ditt ego så har jag faktiskt försökt att kopiera ditt inverterade Tricko-Linso Vl 0.3 som såklart gick åt helvete. men jag har startat på ett ”hur gjorde hon här då” innlägg, det är långt ifrån klart dock.
    t-1

  9. Det går tyvärr inte så fort för jag har så mycket annat som måste göras först. Tyvärr! Disk, tvätt, arbete och en massa andra förpliktelser för att livet ska fungera. Men om du tar hand om min tvätt, och min städning så kan väl jag redigera lite bilder :) Ja du får stå för stavningen för det är jag så urbota dålig på :D
    Deal? :D

Kommentera

