Le pig

_MG_9287

I vintras när jag såg jag denna hund så började det reflexmässigt att rycka i mitt högra pekfinger.
_MG_9288

Hunden såg ut som en nyfiken liten gris när den trippade fram på tå. Den var så ivrig att han ibland skulle både fram höger och vänster samtidigt.
_MG_9290

Det såg riktigt jävla dretkul ut, ibland så lade han till och med krokben för sig själv :-)
_MG_9291

Shit hur ska få med det roliga i detta? Äh tryck bara in knappen, har jag riktig tur så får jag i alla fall med en någorlunda skarp bild!
_MG_9293

Såklart fick jag till TIO någorlunda skarpa bilder, men INGEN som visade den grymt roliga gris/hund känslan :(
_MG_9295

Guuu va kass jag är asså!!
_MG_9296


_MG_9297

Här så ba stannade han till och stod helt döds-still i 0.003 av en sekund. Som tur var behövde fenan bara 1/500 för att föreviga :)
_MG_9298

Sen var han i full gång igen. Den lille grisen!
_MG_9299

4 thoughts on “Le pig

  1. Tja Märrtis
    Bilderna blev okej. Det är den där roliga känslan av att hunden promt skulle åt höger – vänster och rakt fram samtidigt som jag saknar. Pricken över iet :p

  2. Bild nummer två är helt superb, där syns den valpiga gången å nyfikenheten på livet, sån som bara söta valpar har :)

  3. Tjena Lensi
    Tvåan är bra men verkligheten var så mycket bättre :D
    _MG_9288

Kommentera

