is E.T trying to call the extra-secret-terrestrial no call back number?

_MG_1821

Igår när jag stod och väntade på min väninna utanför en butik så upptäckte jag att chauffören till en snöplog tydligen trodde att lyktstolpen också var snö.
_MG_1830

FILMTAJM!! eller foto iaf. Men när jag kollade på kamerans LCD-monitor så upptäckte jag att det liksom blev ett skimrande ljus i det högra fönstret
_MG_1807

Nu till poängen. Detta ljus syntes inte i verkligheten, utan endast av min Canon 1.6 crop sensor. Hur jävla spooky äre inte! Va Va!
_MG_1834

Jag har dolat lite med WB’n, men skenet är lika starkt oavsett Kalvin. Kan detta vara större än Star Wars? Jag menar episode IV Den som Harrison Ford var med i.
_MG_1819

Som en sista bild, jag var ju trots allt i Karlstad kommun, Sveriges enda kommun med nio (9) stycken utåt sett ganska hungriga kommunalråd [mer kommunalråd än lyktstolpe reparatörer ] Så jag tänkte kolla om det gick att få med alla trasiga [fyra ]lyktstolparna på rad till affären. Då flyttade sig jävla-skenet. Shit detta är juh större än Jesu lidande på korset , tänkte jag, eller så är det ett sken från affären bakom mig…. eller inte…
_MG_1826
galet äre

Kommentera

