Mikko Hirvonen och en av Evas brudar

En gång för några år kom det fram en tant som började stri på mig. Naturligt kläckte hon ur sig frågan: ”Vad är ditt favoritmotiv? ” Jag älskar att fotografera så jag fotograferar allt. Älskar allt! Men efter att hon hade ställt om frågan några gånger så svarade jag Kaerlighed. Sån kärlek som inte behöver någon förklarande text. Nu menar jag inte bara mellan man & kvinna, har du någonsin sett kärlekheten mellan ledarhund och blindstyre någon gång? Då kramade tanta mig.
_MG_0690..X.
Tjejen är på väg att ge segraren av Svenska rallyt en segerkram, det är ingenting av vad de ser ut som alltså. Men ack så vackert. Kram på er…

5 thoughts on “Mikko Hirvonen och en av Evas brudar

  1. Fy s&%¤tan vilken snygg bild!!!

    Du har verkligen fångat vackra ansikten, perfekta miner i en härlig komposition. BRA JOBBAT!!!

    Sälja bilden?

  2. Tja ISO
    Självklart är den till salu.
    Ska’ru använda den till din ”Mina tidigare jobb” portfolion :p

  3. Tjena Marris
    Jag det ser ut som mycket mer än en torftig kall [måste jag?] segerkram iaf :D

    // Doc Love

  4. Min första tanke är: undra hur han luktar? Har han kanske en hund och tösabeta är pälsdjursallergiker? För mycket after-shave? Eller har han kanske druckit lite för mycket whiskey och andas ut på henne?

    Eller är det kanske bara jag som noterar de knorrande näsborrarna och de kisande ögonen som är påväg att fyra av en rejäl nysning?

    Ingen?

    Nej, då var det bara jag.

    :)

  5. Tjena Julie
    Nej det var inte bara du som såg det. Efter att du hade påpekat det så höll jag faktiskt med dej ett tag, men den där munnen är lite för vacker för att misstas med pälsdjursallergi. Och vad det gäller dom stängda ögonen. Vem hånglar inte med stängda ögon, förutom du då förståss :D

Kommentera

