Fotografer

_MG_0045

Det var många fotografer ute på söndagen. Live View var det nya Rosa & Kotlettfrisyr.
_MG_0587

Speglarna smattrade på hög höjd.
_MG_0583

Det var kul att titta på de videofotograferna som höll armen över deras huvud. Skakningarna kom rätt fort i kylan ;-)
_MG_0584

Mobilfånarna såg ut att få riktigt fina bilder dom också.
_MG_0585

På pressläktaren satt det en hög med professionella fotografer från hela världen.
_MG_0580

Det isade i tänderna varje gång jag såg en naken hand. Brrr!
_MG_0590

Jag tror att Spegelreflexen var den vanligaste kameran bland publiken denna kväll. Svennekameran :-)
_MG_0597

Här fick jag köra manuellt. Blev rätt bra  tycker jag.
_MG_0607

Kallt! Kallt! Kallt!
_MG_0608

Max Zoom.
_MG_0612

Undrar hur en kul film inspelad på 1/15 med kameran ovan huvudet blir att titta på? Fast den kan ju bli hur kul som helst också :p
_MG_0648

Mycket videofilmande var det.
_MG_0695

Men nu tänkte jag visa den fotograf som jag tyckte var coolast klädd!
_MG_0507

Kolla mössan asså. Hur gullit som helst juh.
_MG_0835

Med kalla hälsningar från Kallsta.
_MG_0725

One thought on “Fotografer

  1. Tjena Marterizza
    Även fast jag har gnällt om kylan i några inlägg på raken nu så tyckte jag faktiskt inte att kylan var så illa. Men att stå och hålla i en kamera som var 15 grader kall var en helt ny sak. Guu va ont ja fick i mina små tassar :p

Kommentera

