Dagen efter

_MG_0214

Blev på tok för många såna här för mig igår. När jag skulle tacka för mig så var min fötter för trötta av allt stuffande på dansgolvet. Så jag kvartade i stan.
_MG_0173

På vägen hem mötte jag män i skojiga brallor. Äre Gay pridefestivalen 2011 ida? skrattade jag tyst för mig själv.
_MG_0200

Det blev värre. En tant stod och sopade upp snö på trottoaren med en sån där liten sidokvast! Snacka om att Skrattfestivalen 2011 startade tidigt i år ;-)
_MG_0064

Mera män i skojiga brallor! Då slog det mig. It’s The Swedish winther rally!
_MG_0062

Då löste sig även kluringen. Varför i helvete det hängde flaggor & bröte från hotellrums fönstren?
_MG_0266

Men vad innehöll påsen då tro. Doggy bag? Nedbajsade blöjor?
_MG_0272

I min alldeles egna lilla yrsel så började jag tänka på om det skulle gå att dra ner flaggan, tänk vad snopen ägaren skulle bli när hon vaknade ;-)
_MG_0270

Bängen hade tagit ledigt från att lösa brott och stod och hängde utanför parken.
_MG_9983

Petter Solberg var den första gossen att komma ut i friheten.
_MG_9987

05:33:23 Hours.
_MG_9993

Sedan kom Lööb!
_MG_0033

Det var 100% vindstilla denna morgon och dom där rallybilarna rök ganska mycket när dom stod och väntade på att få åka upp till Hagfors.
_MG_9978

Så för dom som gillar att fotografera avgaser så var det ganska lätt att ta lite halvkul fotografier.
_MG_0209

Ken Block l
_MG_0151

Ken Block ll
_MG_0143

Vet ni vad Chupa Chu… är?
_MG_0236

Khalid Al Qassimi l
_MG_0108

Khalid Al Qassimi ll
_MG_0116

Dennis Kuipers.
_MG_0164

Eftersom det alltid handlar om olika vinklar så startade jag upp mina ben igen här. Först ett KLICK! Sedan snabbare än räven över till andra sidan gatan.
_MG_0139

OZch snabbt KLICK igen! Nu blev inga av bilderna bra, men nu fattar ni grejen iaf. It’s all about tha angels!
_MG_0168

Piloti Yuriy Protasov PWRC al Rally di Svezia 2011 con la Mitsubishi EVO X della Top Run
_MG_0201

Craig Breen Rallying.
_MG_0180

Rikard Göranssn l
_MG_0191

Rikard Göranssn ll
_MG_0193

Enda Puggen jag såg under hela helgen. Vet inte riktigt varför men jag tyckte dock att den påminde mer om en Ahlgrens bil :D
_MG_0207

Här började det tunnas ut med bilar.
_MG_0220

Gruppe Besson EVO’n var näst sist. Ser det inte ut som snö i hålet under nummerplåten? Jag todde inte att det gick att få minusgrader i ett källarutrymme.
_MG_0240

Dead Last Subba!
_MG_0230

Culture, Loisirs et formation.
_MG_0248

JP drar på mot Hagfors.
_MG_0261

Tätt följd av kvasten!
_MG_0265

Sedan stängde Park Fermé
_MG_0250

På hemvägen kunde jag av löpsedlarna döma att fjantarna i kungliga huvfudstad hade hittat ett Chock-scoop i dom djupa Wermländska granskogarna…
_MG_0281

2 thoughts on “Dagen efter

  1. Jag vill inte kritisera eller vara nån messerchmitter men……………vi andra firar midsommar till helgen som kommer :)
    Har du nåt utrymme kvar på din externa hårddisk ;)

Kommentera

